Paino tänään 87,9 kg. Kävelin osan matkasta töihin, sillä mulla on tänään työmeno iltamyöhäiseen saakka. Työmotivaatio on täysin kadoksissa.

Pitänee tehdä tavoitteet marras- ja joulukuulle, jotta saisin jotakin aikaan. Kovin suuria en viitsi kurkoitella, mutta pieniä etappeja kyllä määrittelen saavuteltavaksi.

Eksyin kirjamessuilla Valamon luostarin pisteeseen ja otin mukaani kurssiesitteen. Haluaisin mennä ensi kesällä Valamon omaelämänkertakirjoituskurssille. Jari nauroi partaansa kun kuuli tämän. Itseänikin huvittaa se miten stereotyyppinen oman ryhmäni edustaja olen (nelikymppinen, akateeminen, nainen, harrastan lukemista, käyn teatterissa, opiskelen, olen värjännyt nuorempana hiukseni hennalla, elän paino-ongelmien kanssa, olen ollut nuorena laiha, haluan opiskella kielia, olen vaihtanut ammattia, ja mietin edelleen ammatin vaihtoa ja uudelleen aloittamista...).