Aamupaino 87.3 kg. Huvittavaa, että mulla on paino säännöllisesti korkeampi punnituspäivänä - maanantaisin - kuin muina päivinä. No, pääasia, että suunta on alaspäin.

Mä olen oikeesti hämmästyneen tyytyväinen siihen miten helposti tämä on lähtenyt sujumaan. Mitään suurempia mielihaluja ei ole ollut, ruokailu on ollut suht säännöllistä, joustavaa ja helppoa. Olen syönyt liikaa makeaa (tyrnikiisseliä, vanukkaita ja pullaa), mutta kohtuudella kerrallaan ja valinnut kevyempiä tai pienempiä vaihtoehtoja.

Olen jaksanut liikkua eli kävellä tarpeeksi viikkojen aikana. Lenkkeily ei ole enää pakkopullaa vaan sujuu varsin luontevasti ja helposti. Hyvä idea on ollut työmatkojen kävely: kävelen siis kotiin päin noin puolesta välistä matkaa. Olen harkinnut pilateksen aloittamista, kävin työpaikan ryhmässä keväällä ja pilates tuntui oikeasti miellyttävältä liikuntamuodolta. Maanantaisin jaksoin kotonakin hyvin pilateksen jälkeen. Oli hyvin rentouttava liikuntamuoto tälläiselle nopealle ja äkkinäiselle ihmiselle kuin minä.

Töissä on edelleen kamala kiire, onneksi kiire on tilapäistä ja helpottaa hetken kuluttua.